Forum www.zjazdperlickich.fora.pl Strona Główna www.zjazdperlickich.fora.pl
Rodzina Perlickich
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

REGULAMIN FORUM

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.zjazdperlickich.fora.pl Strona Główna -> Regulamin forum
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
admin
Administrator



Dołączył: 11 Kwi 2012
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 22:26, 11 Kwi 2012    Temat postu: REGULAMIN FORUM

1. Przystępując do tej społeczności, akceptujesz niniejszy regulamin i zobowiązujesz się do przestrzegania jego zasad oraz powszechnie przyjętej netykiety.

2. Na niniejszym forum obowiązuje język polski ze wszystkimi jego zasadami gramatyki i ortografii. Uporczywe ich łamanie jest podstawą do zastosowania odpowiednich sankcji przez Administrację, chyba że w sposób rozsądny wytłumaczysz swoje postępowanie Administracji (np. obiektywne przyczyny, jak dysgrafia lub słaba znajomość języka polskiego w przypadku obcokrajowców).

3. Na forum obowiązuje zakaz rozpowszechniania treści wulgarnych i pornograficznych (także w postaci emotikonów, piktogramów lub linków do stron zewnętrznych), obrażających uczucia religijne lub określone grupy ludzi, łamiących polskie prawo, a także treści stricte reklamowych. Zabrania się również prowadzenia badań marketingowych.

4. Nim rozpoczniesz dyskusję, przywitaj się z pozostałymi forumowiczami i napisz co nieco o sobie w dziale „Poznajmy się”.

5. Jeśli nowy temat, który chcesz założyć, mógł już być poruszany na niniejszym forum, sprawdź to, używając funkcji „szukaj”. Temat powielony zostanie usunięty lub przeniesiony do właściwego tematu.

6. Staraj się unikać postów jednowyrazowych lub składających się jedynie ze znaków interpunkcyjnych, nie wnoszących nic merytorycznego do tematu. Zdanie typu „nie zgadzam się” rozwiń albo po prostu nic nie pisz. Staraj się także unikać postów składających się jedynie z emotikonów, bo to także nie wnosi nic merytorycznego do tematu. Zasady te nie dotyczą tematów z kategorii „luźne gadki”.

7. Unikaj postów nie mających żadnego związku z tematem, który sobie upatrzyłeś. Jeśli jednak koniecznie chcesz zabrać głos, który nie ma związku z tematem (ale ma on według Ciebie bardzo istotne znaczenie dla dalszego rozwoju ludzkości, świadomości społecznej lub z innych ważkich powodów wart jest upublicznienia Smile ), załóż nowy temat lub znajdź taki, w którym Twój głos będzie miał swoje merytoryczne uzasadnienie.
Jeśli post, który chcesz napisać, ma charakter czysto osobisty, skorzystaj z PW.

8. Staraj się nie pisać postów jeden pod drugim, jeśli nie ma to uzasadnienia.

9. Jeśli zapomniałeś o czymś napisać, chcesz zmodyfikować, uzupełnić swoją wypowiedź albo całkowicie zmieniłeś zdanie, zaraz po tym, gdy kliknąłeś „wyślij”, skorzystaj z funkcji „edytuj” lub „usuń” post.

10. Zakładając nowy temat, staraj się nadać mu taką nazwę, by w miarę dokładnie i jednoznacznie wskazywała na zawartość tematu.
12. W przypadku zamieszczania na naszych łamach linku do strony zewnętrznej, gdy jest to pierwszy post nowego użytkownika, należy najpierw przedstawić się w odpowiednim dziale, byśmy mieli pewność, że login nie jest spamem, a link do strony jest bezpieczny. W przypadku braku odzewu post zostanie skasowany.

12. Administracja ma prawo wydzielić z tematu określony, wartościowy merytorycznie wątek i przenieść do innego lub nowego tematu, jeśli nie dotyczy on przedmiotowo pierwotnego tematu.

13. Administrator lub Moderator, który zabiera głos na forum w imieniu Administracji w ramach realizacji swoich praw i obowiązków, stosuje odpowiednio:
- czcionkę w kolorze czerwonym (Administrator)
- czcionkę w kolorze zielonym (Moderator).

14. Za uporczywe i rażące łamanie przepisów niniejszego regulaminu Administracja ma prawo zastosować poniższe sankcje:
- ostrzeżenie prywatne
- ostrzeżenie publiczne
- usunięcie posta lub tematu
- zakaz pisania na forum
- wyrzucenie z forum (czasowe lub stałe)

15. Administracja ma prawo bez ostrzeżenia usunąć pojedynczego posta lub nowy temat, jeśli:
- w sposób bezzasadny i uporczywy narusza regulamin
- post nie ma żadnego przedmiotowego związku z tematem lub nowy temat jest zdublowany, a nie można go przenieść do innego pokrewnego tematu.

16. W przypadku posta noszącego znamiona wykroczenia lub przestępstwa czy też łamiącego w inny sposób polskie prawo, Administracja ma prawo usunąć posta lub temat bez ostrzeżenia, usunąć forumowicza bez ostrzeżenia i przekazać sprawę właściwym organom państwowym.

17. Administracja ma obowiązek powiadomić forumowicza o zastosowanych wobec niego sankcjach wraz z krótkim uzasadnieniem.

20. Jeśli nie zgadzasz się z decyzją Administratora lub Moderatora lub czujesz, że zostałeś skrzywdzony, napisz na PW lub skontaktuj się poprzez e-mail z Administracją forum celem wyjaśnienia spornych kwestii.

20. Administracja niniejszego forum składająca się z Administratorów i Moderatorów pilnuje przestrzegania niniejszego regulaminu i powszechnie przyjętych zasad netykiety.

21. Administracja służy pomocą, jeśli w trakcie korzystania z forum napotkałeś techniczne problemy, a nie znalazłeś rozwiązania w dziale „O forum”.

22. Administracja zobowiązuje się do zapewnienia bezpieczeństwa danych osobowych przekazanych w trakcie rejestracji oraz zobowiązuje się, że nie zostaną one wykorzystane poza niniejszym forum.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.zjazdperlickich.fora.pl Strona Główna -> Regulamin forum Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin